Personlig Servicetekniker

Personlig servicetekniker


JM Auto ønsker å ivareta deg som verkstedkunde på en bedre, mer effektiv og personlig måte.1. januar 2016 startet vi derfor opp med Volvo konseptet Personlig Servicetekniker. Formålet med Personlig Servicetekniker er at du og din bil settes i fokus. Både bilen din og deg skal ivaretas på beste måte når du kommer til oss. Du kommuniserer direkte med den som skal arbeide med bilen din, og samme person tar i mot deg når du leverer inn bilen og når du henter den. Har du spørsmål om arbeidet eller bilen, får du svar med en gang. Din Personlige Servicetekniker føler et eget ansvar for deg og bilen din.

Som en videreutvikling av Personlig Servicetekniker (PST) konseptet har JM Auto nå tatt steget videre til Volvo Personlig Service (VPS).
Du har fremdeles din egen Personlige Servicetekniker du skal henvende deg til, og som order alt for deg, men forskjellen fra PST til VPS er at to og to teknikere nå jobber i team på samme verkstedplass.

Slik forklarer Volvo VPS: "Volvo har kommet opp med en ny tilnærming til service på bilen din. En tilnærming som er raskere og mer effektiv. Nå arbeider våre dyktige teknikere i team - som i en racerbil pit stop - noe som betyr at de fleste tjenester vil bli ferdigstilt i løpet av timen. Så da kan du like godt bare vente og slappe av mens vi jobber" 

Vårt mål er at VPS teamene skal utføre 80% av alle jobber på under en time. Det betyr at du som kunde har muligheten til å sitte og vente mens jobben utføres. Da slipper du å ordne transport frem og tilbake til oss.

Mens du venter på bilen har du tilgang gratis WiFi, forfriskninger, dagens aviser og magasiner. Om du ønsker det kan du også låne en Ipad Mini. Dvs. alt du trenger for en liten pause. Og før du vet ordet av det, vil bilen være ferdig og klar til å komme ut på veien igjen.

Ønsket vårt er å hele tiden gjøre ditt bil eierskap så problemfritt som mulig.